Vacature – Locatieanager

Ben jij een geboren gastvrouw- of heer en vind je het belangrijk dat alles tot in de puntjes geregeld is? Dan heeft Garden Business Centres een mooie uitdaging voor jou!

Als Locatiemanager ben je verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen van Gardens Business Centre Rijnzathe. Jouw doel: het optimaliseren van de ervaring van huurders en gasten. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor alle interne en externe stakeholders.

Wat ga je doen als Locatiemanager?

  • Gastvrouw/heer; het vaste gezicht voor kantoor-huurders en gasten van het vergadercentrum
  • Zorgdragen voor de juiste uitstraling en beschikbaarheid van alle kantoor- en vergaderfaciliteiten
  • Contract- en relatiebeheer leveranciers, onderhoudspartijen, gebouwbeheer
  • Contactpersoon voor de verwerking van vergaderreserveringen
  • Relatiebeheer met makelaars en contactpersoon voor verkoopplatforms, social media t.b.v. nieuwe verhuur van de kantoorunits
  • Administratief verwerken van huurders-afspraken
  • Inkoop administratie en verkoop facturatie
  • Omzet en kostenbewaking

Waar kom je te werken?

Onze locatie op Rijnzathe heeft 15 kantoorunits, variërend tussen 10 en 350 m². Daarnaast beschikt de locatie over 4 vergaderzalen en 50 eigen parkeerplaatsen voor de verhuur. En niet geheel onbelangrijk, we hebben heerlijke koffie en tafelvoetbal!

Garden Business Centres is een jong en dynamisch bedrijf dat onderdeel is van een grotere club: PW Offices.

PW Offices biedt op 4 locaties in Nederland hoogwaardig geclassificeerde vergader- en congrescentra. Op de locaties in Den Haag, De Meern en Utrecht bieden wij middels onze Gardens Business Centre concept daarnaast full service individuele kantoorunits en flexibele werkplekken aan in een moderne corporate omgeving. https://propertyworks.nl/pw-offices/

Wie ben jij?

  • Je bent sprankelend, representatief en servicegerichtheid
  • Je bent pro-actief, resultaatgericht en hebt oog voor detail
  • Je communiceert sterk en doeltreffend (zowel schriftelijk als mondeling)
  • Je bent zelfstandig en ondernemend
  • Je hebt ervaring en kennis van Officeprogramma’s
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in de dienstverlenings- en gastvrijheidssector

Waarom werken bij Gardens Business Centres?

  • Vanzelfsprekend goede salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Ontwikkelmogelijkheden o.a. via onze eigen PW Academy, BHV opleiding, DISC-profiel analyse. Daarnaast bieden we doorgroeimogelijkheden binnen onze brede organisatie.
  • Onze jaarlijkse knalfuif waarbij je ook iemand mag meenemen. Silent disco, food trucks en een toffe DJ, dance the night away!

Word jij onze nieuwe collega?

Zie jij jezelf in de rol van Business Centre Manager? Stuur vóór 27 mei 2022 jouw motivatiebrief met CV ter attentie van Adriaan Wagenaar per e-mail naar HRM@pwcentral.nl. Heb je vragen of wil je eerst meer weten? Bel dan Adriaan Wagenaar op 06-82918959.