Werken bij Garden Business Centre

Office Coördinator
Naam
Max. bestandsgrootte: 128 MB.
Gebruik alstublieft geen speciale karakters en/of leestekens in de naamgeving van uw documenten. Alleen doc, docx of pdf.
Max. bestandsgrootte: 128 MB.
Gebruik alstublieft geen speciale karakters en/of leestekens in de naamgeving van uw documenten. Alleen doc, docx of pdf.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ben jij toe aan een nieuw avontuur? Ben je klantvriendelijk, wil je graag in een servicegerichte omgeving werken en vind je het leuk om aanspreekpunt te zijn? Dan zoeken wij jou! Als Office Coördinator zorg jij ervoor dat de huurders niets te kort komen. Jouw doel: het optimaliseren van de ervaring van huurders en gasten.

Wat ga je doen als Office Coördinator?

Taken

  • Gastvrouw/heer; ontvangen van huurders en gasten
  • Verrichten van algemene kantoorwerkzaamheden; agendabeheer, telefoon, kopieerwerk, in- en uitgaande correspondentie en pakketten, etc.
  • Boeken van meeting rooms en afhandelen van vergaderverzoeken
  • Ondersteuning van het management
  • (mede) bedenken en organiseren evenementen voor huurders

Verantwoordelijkheden

  • Uitstraling van GBC, zoals het verzorgen van het koffiebuffet en pantry’s, verzorging van de planten, opruimen en schoonhouden van vergader- en algemene ruimtes, etc.
  • Verantwoordelijk voor het up-to-date houden van het relatiebestand; database bijhouden wat betreft adresbestanden, mailgroepen samenstellen en het opstellen en verzenden van mailings
  • Het bijhouden en bestellen van de voorraad voor GBC
  • Assisteren bij werkzaamheden van The Hague Conference Centre, waaronder bewegwijzering, doorverwijzen gasten, etc.
  • Mede verantwoordelijk voor de facturatie van bestellingen en huurlasten.

Wie ben jij?

  • Je bent representatief en servicegerichtheid
  • Je bent proactief, resultaatgericht en hebt oog voor detail
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Je bent zelfstandig, proactief en kan goed samenwerken
  • Je hebt ervaring en kennis van Microsoft Office programma’s
  • Minimaal één jaar relevante werkervaring met de genoemde taken en verantwoordelijkheden

Waarom werken bij Gardens Business Centres?

Een salaris van € 2.200,- tot 2.500,- euro per maand o.b.v. fulltime, afhankelijk van werkervaring.

Werken bij een jong en dynamisch bedrijf dat onderdeel is van een grotere club: PW Offices. PW Offices biedt op 4 locaties in Nederland hoogwaardig geclassificeerde vergader- en congrescentra. Op de locaties in Den Haag, De Meern en Utrecht bieden wij middels onze Gardens Business Centre concept daarnaast full service individuele kantoorunits en flexibele werkplekken aan in een moderne corporate omgeving. https://propertyworks.nl/pw-offices/

Ontwikkelmogelijkheden: o.a. door middel van onbeperkt trainingen via onze eigen PW Academy en/of een BHV opleiding. Daarnaast bieden we doorgroeimogelijkheden binnen onze brede organisatie.

Word jij onze nieuwe collega?

Zie jij jezelf in de rol van Office Coördinator? Stuur jouw motivatiebrief met CV ter attentie van Thomas van der Zee per e-mail naar HRM@pwcentral.nl. Heb je vragen of wil je eerst meer weten? Bel dan Thomas van der Zee op 06-30630070. De sollicitatieprocedure bestaat uit 2 gesprekken een DISC-analyse.

Solliciteer direct

Meer weten over de mogelijkheden?

Op zoek naar een leuke baan bij een groeiend bedrijf? Laat je gegevens achter en wij nemen z.s.m. contact met je op.

Naam
Max. bestandsgrootte: 128 MB.
Gebruik alstublieft geen speciale karakters en/of leestekens in de naamgeving van uw documenten. Alleen doc, docx of pdf.
Max. bestandsgrootte: 128 MB.
Gebruik alstublieft geen speciale karakters en/of leestekens in de naamgeving van uw documenten. Alleen doc, docx of pdf.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.